domingo, 25 de octubre de 2015

ESKU PILOTA PARTIDUA

 Atzo (2015eko urriaren 24a) nire denboraldiko lehenengo partidua jokatu nuen eta Etxebarriren aurka izan zen. Kurtzeko frontoian jolastu  genuen eta giroa  apartekoa izan zen jende asko egon zelako. Eguraldi oso ona egiten zuen kalean, hau da, ez zuela egin hotzik.  5 partidu egon ziren eta gurea 4.izan zen.
Nire bikotea Gorka Villa izan zen, beragaz jolasten dudan lehenengo partidua da.¨ Etxebarrikoak oso onak izan ziren eta guk baino hobeto dominatu zuten partidua gu oso ondo jokatu arren¨ esan zidaten nire gurasoak eta nire entrenadoreak. Partidua oso gogorra izan zen nire ustez, eta oso entretenigarria nire aitaren ustez. Azkenean galdu egin genuen.
Partidu guztiak amaitu zirenean, lagun-arteko partidu bat egon zen: Peio Ramos eta ni (Oier Landeta) 22 Joseba Ereño  eta Gorka Villa 21. Lagun arteko partiduko pilotak bote gitxi zeukan, horregatik alebinetan hartzen dugun lekua pilotari emateko murriztu behar genuen.
Azkenean pozik joan nintzen etxera oso ondo pasatu nuelako.


EGILEA:OIER LANDETA

7 comentarios:

  1. Ez da ezer gertatzen galtzen baduzu garrantsitzuena kirola egitea eta ondo pasatzea da.Lasai!!

    ResponderEliminar
  2. Bai, nolako pena baina garrantsitzua ondo pasatzea da eta seguru oso ondo pasatu zenuela partidua jolasten.

    ResponderEliminar