lunes, 26 de octubre de 2015

GALICIAKO KAMPEONATUAREN BIDAIAREN PLANA

Ostiralean Galiciara joango naiz. Ostiralean Galdakaotik irtetzengo gara ( 07:45am)eta helduko gara (13:45pm) gutxigorabehera Galiciara autobusez joango gara Urreta taldea eta Garriko taldea autobus berdinean. Ostiralean arratzaldean (16:00-20:00) kombatea pabeiloian dago gero hotelera joango gara. Larunbatean konbate infantila dago (09:00-14:00) eta ere konbate junior eta cadetea (16:00-20:00). Igandean punse infantila eta nagusiena (09:00-13:00) oso inportantea da Españako kanpeonatua delako. Ahal dugu irabazi trofeoak, kopak eta medailak, beti emoten dizkigute gozokiak. Hotelean hiru egun egongo gara, oso dibertigarria izango da denentzat, uzte dut, baina seguru daukadana nik hauxe da: nik oso ondo pasatuko dut. Asmo handiarekin joango naiz  inoiz en naizelako joan Galiciara eta bakarrik daukat urte bat taekwondoon eta niretzak taekwondoo da nik egiten dudan kirolik hoberena eta asko laguntzen dit disziplinan eta gauzak, pausoz pauso egitea, konzentrazioan ere laguntzen dit etb.  Nerbio asko ditut baina bueno, ni niretzat ona naiz eta irabazten badut ondo, ez ba dut irabazten ez da ezer gertatzen.




4 comentarios: