lunes, 26 de octubre de 2015

NI PARISEN

Ni eta nire  familia  Disneylandera   joan  ginen ,  oso ondo pastu genuen. Lehenengo  egunean   oso  leku gutxitan  montatu ginen  kola  asko zegoelako  baina  hurrengo egunean  goiz.goizetik  sartu ginenez  askotan montatu ginen,  adibidez: Memo,indioen etxea...
Gogoratzen dut  egun  batean  ni , nire ama , eta Juliana (nire ahizpa nagusia) etxe beldurgarrian montatu ginela,  nire ustez, ez zuen ematen beldurrik baina  Julianari eman zion  eta nire amak esaten zuen "buuuuubuuuu" emateko beldur gehiago  . Ere  baten  joan ginen montatzeko asmoz  errusiar mendi  batera,   gelditu zen  eta ia  montatzen  gara,  imagina ezazue montatu   banitz!!! hor geratuko ginen ni  eta Juliana . Gero horko jatetxe batera joan ginen  eta zen bufet  libre,  nik jan nuen  denetarik,  oso  gozoa  zegoen , eta horrelako  antzekoak  izan ziren  beste egunak  azkena izanezik: Joan ginelako dorre Eiffel  gainera,  Pariseko metroan bidaitu  genuen  eta bero asko egiten zuenez iturri erraldoi batean sartu genituen hankak. Gero, bueltatu ginen egiteko maletak eta gauez filma erraldoi bat ikusi  genuen, gero ohera joan  ginen.



M.PAULA

2 comentarios: