jueves, 29 de octubre de 2015

PERRETXIKOTAN


Orain dela gutxi mendira joan nintzen onddotan. Ez nuen ezer ikusi baina gero eta gehiago hartzen joan ginen. Beste perretxiko asko ikusi genituen: galanperna, ziza horiak, esne gorri, amanita muscaria …
Nik pozoitsuak bakarrik  ikusten nituen :( , gutxienez zerbait hartu nuen: 4 onddo zuri, 5 txanpinoi eta ezer gutxi.
Gero animali disekatuen museora joan  nintzen. Nire animali gogokoena  kaimana izan zen, hagin luzeak zituen, oso luzea zen eta eskama handiak zituen eta odolez zikinduta zegoen norbait hilko balu bezala. Oso politak ziren animali disekatu guztiak
Oso asteburu dibertigarri izan nuen.       

       
                                         


2 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Oso interesgarria iruditzen zait perretxikoen bila joatea

    ResponderEliminar