miércoles, 25 de noviembre de 2015

GAIZORIK

Egun hauetan gaizorik nago. Pasadan larunbatean hasi zen dena, hasieran katarro txikia neukan. Gero handituz joan zen eta azkenean zekulako katarroa neukan. Orain errekuperatzen ari nahiz, poliki-poliki. Astehelenean katarroa, itolarria, buruko mina eta sabeleko mina neukan. Gauetan ez nuen ondo lo egiten eta 7 edo 8 aldiz esnatzen nintzen. Orain bizpahiru aldiz bakarrik.  Nire aita medikua denez pilula berezi batzuk eta Flisotidea ematen dit itolarriarentzat. Ere Dalsia ematen dit buruko minaren kontra eta kamamila sabeleko minaren aurka. Bihar seguruenik eskolara joango naiz eta Anderren urtebetetzerako, guztiz errekuperatuta. Rhinomer 3. indarra erabiltzen ari naiz mukien kontra, nire aitak esaten du Rhinomer bota behar dudala ez badut nahi txikitakoa gertatzea (txikitan mukiak biriketara itsatsi zitzaizkidan eta hospitalera eraman ninduten, oso gaizki pasatu nuen). Apur bat triste nago ezin izan dudalako plastika egin, baina pasatu egingo zait. Irrika bizian nago lagunekin berriro jolasteko, eta eskolara joateko. Ea azkar sendatzen naizen!!!

6 comentarios:

  1. Alazne egia dauka, oso polita geratu zaizu Iñigo, espero dut ondo egotea orain bestela molestatzen du asko.

    ResponderEliminar