sábado, 28 de noviembre de 2015

KUTXAESPAZIOAN


Igandean, Donostiako eureka!zientzia museora joan nintzen nire anaia txikiaren urtebetetzea ospatzera.  Denetarik zegoen: simuladoreak, animaliak, tailerrak...
Ni lau aldiz gutxienez atera nintzen laguntzaile esperimentuak egiteko, CO2 eta elektrizitatearekin jolasteko.
 Nire animaliarik gogokoena kaiman txikia izan zen zeren eta niri denbora osoan begiratzen zidan baina eskorpioia ere ez zegoen gaizki.
Simulagailuetan animaliei argazkiak ateratzera jolastu ginen, nire aitarekin eta anaiarekin igo nintzen. Irabazlea ni izan nintzen 14-0-0 hain zuzen. Planetarium batera sartu ginen eta Darwinen espezien eboluzioaren teoría azaldu ziguten eta unibertsoaren sorrerari buruzkoa ere bai.
Oso ondo pasa nuen egun hartan eta berriro itzultzea asko gustatuko litzaidake.      

3 comentarios:

  1. Nik ere joan naiz eta oso dibertigarria da

    ResponderEliminar
  2. Ni ez naiz joan, baina kontatu duzunarekin gustatuko litzaidake joatea

    ResponderEliminar