sábado, 28 de noviembre de 2015

NIRE AITAREN BARATZEAN

Ekainean sanjuan inguruan indabak landatzen dira eta nire aitak ortua duenez indabak landatu zituen.
Udan ureztatu eta belar txar guztiak kendu zituen eta horrek bere lana du.


Iraila Urri ingurutik batu egiten dira eta nire aitak inbernaderoan zintzilik utzi zituen lehortu daizen. Igande batean aita, ama, Nahia eta ni ortura joan ginen indabak jasotzera, eta han ibili ginen indabak lekatzen. Lepoko min pixka bat neukan hainbeste denbora makurtuta egoten baina eutsi egin behar nion. Gure gaia janariari buruz doa eta indabak, dilistak, babarrunak... lekaleak dira.

Nire aitaren ortua Uzargoiti auzora igotzen dago eta aldapa apur bat igota beste ortu bat du eta oiloak eta untxiak ere.
Lekaleak janariaren piramidean ikusita lehenengo pisuan daude eta horrek esan nahi du oso onak direla.
Batzutan supermerkatura goazenean pentsatuko dugu: "Ze garezti dauden indabak"
Bai, egia da baina, bere lana dauka eta ez da batere erraza.


ESPERO DUT ANTZINAKO OHITURA HORI EZ GALTZEA.



3 comentarios: