martes, 24 de noviembre de 2015

NIRE ETXEAN LAGUNEKIN

Nik igandean asko aspertzen nintzen etxean eta euria egiten zuenez parkera ezin ginen joan bustita zegoelako eta orduan deitu nion lagun batzuei ba pentsatu nuen euria bazegoen ezin ginela parkerara joan. Nire etxera jolastera ahal baziren etorri pentsatu nuen eta orduan korriketan joan nintzen nire aitarengana galdetzeko eta esan zidan baietz, beti bezala, baina bueno hori ez da inportantea. Inportanteena momentu horretan zen nori gonbidatu. Orduan gonbidatu nituen 3 lagun nire etxera jolastera 1.Maialen  2.Iraia  eta 3.Ohiane zuen izena, ez dituzue ezagutzen Urretakoak direlako baina, nire lagunak direnez ba beraiek gonbidatu egin nituen. 17:00etan nire etxera etorri ziren eta 1 jokoa, Gestos izan zen 2 jokoa, Hedbans eta gero hasi ginen Wiiu jolasean. Joko askotara jolastu genuen 1.Wiiparty 2.Wiisport 3.Cubo 4.Wiiplay 5.La voz 6.Gimsport 7.Just dance 4 eta azkena 8.Sori eta Eraztunen sekretua. Egon ginen 17:00etatik-21:30ak arte jolasten nire etxean baina nik dutxatu behar nintzen eta Ohiane eta Maialenek etxerakolanak egin behar zituzten eta Iraiak bere amama Elgoibarrera eraman behar zuen, orduan bakoitza, ni izanezik, bere etxera joan zen. Eskerrik asko esan behar diot nire aitari  ze egin zigun bizkotxo bat super gozoa, palomita bi poltsa eta sanwhitxak, oso gozoa zegoen dana.

2 comentarios: