domingo, 20 de diciembre de 2015

AGUR KEPA

Kepa praktiketako maisu bat da, Heziketa  fisikokoa izateko ikasten dagoena baina gure gelan zegoen  hainbat arlotantan adibidez, matematikan, euskeran... guri laguntzeko baina gimanasia zuenean Gabirekin gimnasia ematera joaten zen. Azaroan etorri zen eta abenduaren 18an joan zen. Nik uste dut oso maisu ona izango dela. Nik sorte ona opa diot maisua izateko. Nik eskerrak ematen dizkiot hainbeste laguntzeagatik eta gurekin hain ona izateagatik. Azkenengo egunean pena handia eman zigun joatea denok esaten genion geratzea urte osoan eta berak bere maisuari esatea esan zigun brometan. Oso triste jarri ginen eta batzuk negar egiten hasi ziren. Espero dut ez ahaztea gutaz eta egindako opariak guztatzea. Mesedez Kepa, bisitatzera etorri !!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario