martes, 29 de diciembre de 2015

NIRE BURURAPENAK


Pasadan ostiralean ni eta nire ama gonbidatu genITuen lagun batzuk etxera, lo egitera, egiteko jaipijama bat.  Lotarako orduan  itzali genuen argia eta hasi ginen beldurrezko ipuinak kontatzen , lehenegoa kontatzen izan nintzen ni, nire ipuina ez zen beldurgarria baina bai barregarria eta horrela egin genuen goizeko batera arte. Esnatu bezain laster guztiok joan ginen sukaldera gozaltzera, gozaldu eta gero arropa ipini ondoren parkera joan ginen patinetekin, pare bat patin. Niri bururatu zitzaidan lasterketak egitea, baina zeukanak patinak ezin zuen egin gurekin lasterketa orduan, beste bati bururatu zitzaion parkera joatea jolastera baina nik ez nuenez nahi hartu nituen patinak  eta hasi nintzen ibiltzen oso ondo geunden pasatzen baina zen jateko ordua, etxera berriro espagetiak boloinesara jateko, jan eta gero   joan ginen plaza gorrira bere gurasoak joateko bila eta horrela pasatu genuen eguna.

No hay comentarios:

Publicar un comentario