lunes, 28 de diciembre de 2015

OLENTZERO EGUNA


Atzo altzatu nintzenean opariak zabaldu nituen eta nik nahi nuen guztia gehi gauza batzuk ekarri zizkidan Olentzerok. Eguerdian nire osaba, aitite, lehengusu… etorri ziren eta ni nire lehengusu handiarekin( Pablo ) futbolera jolastu nuen eta irabazi egin nion. Gero bazkaltzera joan ginen eta bazkal ostean Pokerrera jolastu genuen, ni, Pablo eta nire lehengusu txikiarekin( David ). Pokerrean nik matxakatu nien biei ehun eta berrogeita hamaika fitxarekin bukatu nuelako. Gero futbolera jolastu genuen, lehenengo bat baten kontra (nik irabzi nien biei 6-1 eta 6-4) eta gero bikoteka jalastu genuen bi baten aurka eta 6-5, 6-1 eta 6-1 irabazi nituen partidu guztiak. Gero esan genuen nire portería handian gol bat sartzen zuenak irabazten zuela eta David nire gainean jausi zen eta negarrez hasi zen, gero etxera sartu ginen eta kotxe batzuekin jolastu genuen

OSO  ONDO PASATU NUEN!

No hay comentarios:

Publicar un comentario