sábado, 30 de enero de 2016

BIRUSA ESKOLAN

Gure eskolan (Gandasegi), egun hauetan jende asko dabil faltatzen, andereiñok dioenez, birus bat dela eta. Zortea eukin dugu batzuk birusa guri kalterik ez egitean. Beste bide  batez, kalte egin dienei nik uste dut asko edo nahiko egingo ziela. Ez dakit ze kalte mota den, baina atsegina ez da izango. Uste dut birus hau jaso dutenek tripako mina, botaka egiteko gogoa etab. eukingo dutela (baliteke ezetz, bakarrik nik uste dudana da). Nioenez, oso jende gutxi etorri da egun hauetan, adibidez Jorge-ren gelan, esan ziguten klase hasieran bakarrik joan zirela 24-tik 12, amaieran antza denez, gehiago joan ziren. Gure gelan ez dira falta izan hainbat pertsona, hobeto gabiz, Ostiralean, atzo, (2016/1/29) bakarrik bi faltatu ziren ( baliteke gehiago falta izana, baina nik gogoratzen ditudanak dira). Klasea amaitu baino lehen  beste bat joan zen.

IKUSIKO DUGU HURRENGO ASTEAN GAUZAK HOBETZEN DIREN!!

2 comentarios:

  1. Arrazoia daukazu daude oso jente gutxi

    ResponderEliminar
  2. Arrazoi osoa duzu baina ez bakarrik Gandasegin institutoan ere, adibidez, nire arreba aste osoa darama ohean.

    ResponderEliminar