domingo, 31 de enero de 2016

NIRE ASTEBURUA

Ostiralean Asierren urtebetetzean egon nintzen. Hasieran bakarrik hiru neska geunden: Ariadne, Asierren lehengusina eta nik;  baina gero beste bi etorri ziren, Mariel eta Irati Z. Guk ,neskak,batera eseri ginen punta batean eta beste puntan mutilak. Hasieran oso formal geunden, baina gero pizza zatiak botatzen hasi ziren. Nik eskinan nengoelako pizza guztiak nire aulkira joaten ziren eta nik Erikeri ematen nizkion, globoak ere botatzen hasi ziren eta nik Erik edo Unai Menikari ematen nizkion.Gero Santi Brouard plazara joan ginen.
Larunbatean lagun baten  urtebetetzera joan nintzen. Lau urte egin zituen eta Lucia deitzen da. Bere urtebetetzea Santutxun ospatu zuen Tximeleta txokoan. Txokoan hainbat gauza zeuden, adibidez, wii bat, bola handi batzuk, diana bat... Lehenengo Luciak esan zidan txikiparkeko boletara joan nahi zuela eta boletan jolasten egon ginen. Gero meriendatzera joan ginen, eta  azkaria hartu ondoren aurpegiak margoztera. Nire lehengusinak aurpegiak margozten zituen, oso ondo gainera.
Igandean Bilboko Plaza Berrira joan nintzen Gorjusen kromoak aldatzera. Nik albuma bukatu nuen eta gero neska bateri ez zituen kromoak eman nizkion dohainik. Gero jatera joan ginen. Raba batzuk jan genuen eta gero etxera joan ginen.
                                       Oso ondo pasatu dut asteburu honetan

2 comentarios: