lunes, 25 de enero de 2016

NIRE TXORI BERRIA


Gaur 2016ko urtarrilaren 20an txori bat erosi dut. Niretzat txoria oso polita da.

Nire aitaren lagun batek txoriak saltzen ditu, eta nire aitak txori bat erosi dio.
Txoria erosi dugu aititeri txoriak asko gustatzen zaizkiolako, eta aititek zeukan txoria hil zitzaiolako.

Txoriari Green deitu diogu berdea delako.Aititek Greeneri abesteko nahi dio, aititek txoria ez badu abesten ez du nahi txori hori eduki .Kanarioak kolore askotan aurkitu

ahal ditugu: laranjak, oriak, zuriak, gorriak, burua beltza eta gorputza gorria...

Greenek ez du abesten oso ondo, txori txikia delako.

Aitite oso - oso pozik zegoen txoria eraman genionean.

2 comentarios:

  1. Ni ez ditut txoriak, ez zaizkit gustatzen eta. Aspergarriak iruditzen zaizkit.

    ResponderEliminar
  2. Argazkiko txoria bada oso polita da

    ResponderEliminar