domingo, 21 de febrero de 2016

ATZOKO EGUNA

Atzo ZOOTROPOLIS pelikula ikustera joan nintzen lagun batzuekin. 4.15etan geratu ginen sarrerak eta txutxeak erosteko. Zinemara sartu ginenan Elenaren ondoan jesarri nintzen eta pelikula osoan barrezka egon ginen!
Pelikula bukatu zenean denaK Mugurura joan ginen eta han jolastu genuen joku batera. Gure ekipoari izkutatzea tokatu zitzaion eta txinoetan izkutatzea erabaki genuen. Ikusi genuen dendaria hazerretzen hasten zela ez genuelako ezer erosten eta zerabait erosteko eta denbora galtzeako, lepoko bat erosi genuen, denak lepoko berdinak. Azkenean beste ekipoa pikatu zen eta esan zuen txinotan ezin zela sartu.
Ondoren mutil bat ikusi genuen dantza egiten. Paul deitzen zen eta oso ondo dantzatzen zuen. Eskatu genion dantzatzeko eta dantzatu zuen Mostrando 20160220_190521.jpg aurrean. Azkenik bakoitza bere etxera joan zen.Mostrando 20160220_190521.jpg
Mostrando 20160220_190521.jpg

3 comentarios:

  1. Ni ere nire lagunekin egon nintzen zootropolis ikusten.

    ResponderEliminar
  2. Ni ere nire lagunekin egon nintzen zootropolis ikusten.

    ResponderEliminar