domingo, 28 de febrero de 2016

IRTEERA POLITA

Hurrengo asteazkenean, Euskalduna jauregira joango gara Jare eta onaren bidaia deituriko antzerkia ikustera. Musikan pixkat ere landu dugu antzerkia. Bidaia berezia izango da, trenez eta tranbiaz joango gara eta.
Baina nik ez dut nahi irteera azaldu, baizik eta ikustera joango garen lekutaz hitz egin.
EUSKALDUNA JAUREGIRA:
Euskalduna, Bilbon dago, hobeto esanda, Bilboko ibaiaren ertzan, Guggenheim, Deustoko unbertsitate, Itsas museoaren eta haibat gauza garrantzitsuen  ondoan.   Euskalduna jauregia, antzerkietarako eta erakusketetarako erabiltzen den edifizio bat da. BOS-ko egoitza da (BOS: Bilbao orkesta Sinfonikoa). Musikako ariketa ordezkatzen du, ere.  Espazioa du ere antzerkietarako eta batzarretarako. Jauregia, 1999ko otsailaren 19an zabaldu zen. Jauregia,  ez zen egongo bi pertsona hauengatik izango ez balitz, Federico Soriano eta  Dolores Palacios arkitektuak.

Jauregiko lanak, 1994an hasi ziren. Nahiko handia da, 25000 metro kuadru, 53 metroko altuera eta 7 solairu baiditu. Zenbaki horietan, gela nagusia (2164 esarleku), hiru gela txikiago, zortzi gela probetarako eta zazpi gela hitzaldietarako sartzen dira. Bere fatxada, ibaiari begira, metal oxidatutako plakekin eginda dago, antzinako itsasontzi eta ontziei omenez. Jauregia, ondo komunikatuta dago garraioekin, baina onena joango garen tranbia da, geltokia bere izena du eta Euskaldunak, hainbat sari Portu ditu. Bertan ere, taberna eta jatetxea daude, horietako bat nahiko ona. Niri gehien gustatzen zaidana, aurrez aurre duen “basotxoa” da, zuhaitz formetako farolekin eginda. Hortik ibiltzeko ere, Doña Casilda parkea dago hurbil.

Euskalduna Jauregiko irteera ondo egongo dela uste dut, gainera idatzitako gauza guztietan arretaz aztertuko ditut.

IRRIKAN NAGO IRTEERAKO EGUNA HELTZEKO!!!

2 comentarios:

  1. Seguru irteera polita izango dela espero dut euririk ez egitea.

    ResponderEliminar
  2. Ni ere espero dut euririk ez egitea

    ResponderEliminar