domingo, 28 de febrero de 2016

LASERGUNEAN

Asteazkenean nire lehengusinaren urtebetetzea izan zenez, egun berean, lasergunera joan ginen hori ospatzera. Ez nintzen entrenamendura joan ez nintzelako heltzen. 17:30etan nire izeko etorri zen ni bilatzera Bilbora joateko. Kotxean Jon, Lucía, nire lehengusina eta ni joan ginen eta beste kotxean Aurkene, Maider eta nire arreba joan ziren.
Lasergunera heldu ginenean itxaroten egon ginen pixka bat eta itxaroten geunden bitartean beste batzuk pizza jaten zeuden eta niri enbidia ematen zidaten baina azkenean barrura sartu ginen. Gela batera eraman ziguten eta han arauak azaldu zizkiguten, nik konturatu nintzen gauza zuri bat bazenuen fosforito ikusten zirela hortzak, kamistak, begiak, frakak... Arauak hauek ziren: Ezin zen korrika egin, ezin zen hitz itsusirik esan, ezin zen jo, ezin zen saltorik egin eta ezin zen lurretik joan. Ekipoak hauek izan ziren : Andrea, Aurkene eta Maider; Maialen, Lucía, Jon, eta nire aurka. Ez dizuet esango zer egin behar den jolasean baina bai oso ondo pasatuko duzuela joaten bazarete, gainera partida bakoitzak 40 minutu irauten du eta lehenengo partida jokatu eta gero marendola dago eta gero beste partida bat.
             Gomendatzen dizuet hara joatea



















2 comentarios:

  1. Nik egun baten joateko gogo asko daukat, dibertigarria izatearen antza du.

    ResponderEliminar
  2. Ni ere joan naiz eta oso leku polita da

    ResponderEliminar