martes, 22 de marzo de 2016

NIRE ASTEBURUA

Asteburu honetan futboleko partidu bat eukin nuen, Arenasen kontra  jolastu behar nuen, 4-4 geratu ginen baina, ahal genituen sartu gol geihago baina lapurtu ziguten partidua, bueno eta hor utziko dut.

ZORIONAK GORKA

Gero arratsaldean egon nintzen nire amari laguntzen  hurrengo egunean nire anaiaren urtebetetzea zelako eta janari asko egin genuen: konsome, txirlak, legatza etab... Eta nire aititek etorri ziren eta nire anaiak opari asko eukin zuen, kotxe bat, arbela bat, arropa etab...

Pasatu genuen oso ondo,  nire anaia handiagoa delako eta horrela jolastu ahal du gehiago .

Eta ere oparitu diote futboleko lehen zapatilak, eta gaur partidu bat jolastu du .

 

3 comentarios:

  1. Ibai, zure asteburua pilo bat guztatu zait eta zorionak Gorka.

    ResponderEliminar
  2. Ibai, zure asteburua pilo bat guztatu zait eta zorionak Gorka.

    ResponderEliminar
  3. Ibai esan nire partes zorionak Gorkari.

    ResponderEliminar