lunes, 21 de marzo de 2016

NIRE SERIE GUSTUKOENA.

Nire serie gustukoena Crepúsculo da, eta gustatzen zait asko.
Nire portsonai gustukoena Edward deitzen da eta Asier Ortizena Jakob deitzen da,
Crepúsculo 2008 urtean egin zen eta amaitu zen 2012 baina,  udan aterako da berriro
eta oso pozik nago. Serie hau vampiro eta gizon-otsoaz doa . Edward vampiro bat da eta Jakob
gizon-otso bat da, ere dago neska bat deitzen dena Bella, lehen persona normal bat zen baina gero
Edward rekin eukiten du ume bat eta umea barruan zegoenean Bella kasi hiltzen da baina, Edward
hozka egiten dio eta bihurtzen da vampiro. Eta nahi baduze informazio gehiago ikusi seriea

3 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Nik lehen ere ikusten nuen Crepusculo. Oso ono dago, daukazu gusto bikina!

    ResponderEliminar
  3. Ni ez dut inoiz ikusi Crepúsculo.

    ResponderEliminar