lunes, 28 de marzo de 2016

PROGRAMA BERRIA



Asteazkenean programa berri bat eman eurien, "1, 2, 3 Hipnotizatu nauzu" da. Hura hipnozitatzen zaitu eta gauza oso oso dibertigarria egitea behartzen dotzu. Gehien gustatu zitzaidana gatza botatzen duena abadea ur bedeinkatua bezala. Ere oso barregarria izan zen abeslari bateri, (David Bustamante) mikroa eskua erretzen eutzala. Mikroa eskutik eskura botatzen zuen erretzen zuelako. Gero letra ahaztea eta disimulatzeko jendea abestea egiten zuen. Nire amari gehien gustoko zuena entrebistana zen toreroari. berari  barre egitea besteen ura edatea, egitea berba ingelesez eta ez zekien... gero bateri egin eutzien pentsatzea egon zela ogean amona batekin hotel baten. asko gustatu eustan. 




5 comentarios:

  1. Ze kanalean botatzen dute? Noizbait ikusi nahi dut.

    ResponderEliminar
  2. Ze kanalean botatzen dute? Noizbait ikusi nahi dut.

    ResponderEliminar
  3. Aipatu dituzun hipnosi guztiak internet-en ikusi ditut, eta barre gehien egin nuen hipnosia El Monaguillo amama batekin ohe baten sartzen dutena da.
    OSO ONDO DAGO PROGRAMA HORI, GUSTU OSO ONA DAUKAZU, AIMAR

    ResponderEliminar
  4. Ni antena 3 kanala ikusiko dut, noiz botzatzen duten ikusteko.

    ResponderEliminar