martes, 26 de abril de 2016

ASTEBURU DIBERTIGARRIA

Ostiralean, eskolatik atera eta gero, Paule.H-ren urtebetetzera joan nintzen.  Lehenengo poliziak eta lapurrak jolasera jolastu genuen eta SIMPLY alboan geundenez, Alai-erarte jaitsi eta bertako tabernetan ezkutatzen ginen. Oso ondo pasatu genuen eta dena jan eta gero futbolinera jolasten aritu ginen. Han gauzak apur bat okertu ziren Paule.H-dok zuen liburu maitatu bategatik. Amaiak eta Paule.V-gak hiru orri apurtu zizkioten eta haien izenak ez ziren tokian ipintzen jarri ziren eta horrela bukatu zen egun hori. Larunbat arratsaldean Paule.H-ren etxera joan ginen eta pelikula bat ikusten eta WII-ra jolasten igaro genuen eguna. Igandean goizeko 09:00-ak puntuan altxatu nintzen herri Krosa egiteko.Ez nuen oso ondo pasatu atzekoen bultzadekin azkenetarikoa iritsi nintzen arte. Azkenetarikoa iritsi nintzen zerrendan baina animo txiki bat eman nion neure buruari, "gutxienez ez zara azkena iritsi". Jarraian aldatu eta dantzara joan nintzen polikiroldegian egiten ziren ensaioetara eta ez dizuet gezurrik esango, hiru ordu eman genuen dantzan! Arratsaldean zinemara joan ginen lagunekin "EL LIBRO DE LA SELVA" ikustera eta asko gustatu zitzaidan.

OSO ONDO PASATU DUT ASTEBURU HAU BAINA APUR BAT NEKATUTA NAGO.

5 comentarios:

  1. Ni ere pelikula ikustera joango nintzen, baina zoritxarrez ez ziren sarrerarik geratzen eta etxean beste pelikula bat ikusi genuen.

    ResponderEliminar
  2. Nik ez dut pelikula hori ikusi baina ikustea gustatuko litzaidake.

    ResponderEliminar
  3. Akari, niri berdina pasatu zitzaidan. Gogo asko neukan ikusteko, baina azkenean ezin. Orduan, nire izekorekin Urrestarazura joan nintzen opilak kipurra eta txokolatearekin jatera.

    ResponderEliminar
  4. Paule.Hren urtebetetzera ere joan nintzen ni, eta oso ondo pasatu nuen. Gero Herri Krosara ere joan nintzen zuekin, eta geroago EL LIBRO DE LA SELVA pelikura ikustera erebai, oso egun kantzagarria eta dibertigarria egin zen niretzat.

    ResponderEliminar