sábado, 30 de abril de 2016

CURIOSITY ROVERRA MARTETIK IBILTZEN

Gaur (2016/04/30) goizean, ez nekien sarrera zereri buruz egin, baina gero, atzo, ostirala, nire amak esan zidan berritaz gogoratu naiz. Amak esan zidan Curiosity izeneko rover bat zebilela Martetik ibiltzen. Web orrialde batetik gertaera oneri buruz informazio hau batu dut:
NASA-k bidalitako rover honek Marteko zatirik latzena eta aldapatsuena zeharkatu dau. 2011 ko Azaroaren 26 an 10:02 etan bota  zuten gure planetatik, eta duela hiru urte t´erdi (2012 ko Abuztuaren 6 an)  heldu egin zen Curiosity planeta hain harritsu honetara, Marte izenekoa, Gale kraterrean lurreratu zuen, hain zuzen ere 05: 31 etan. Argazki eta bideo asko atera ditu rover hain famatu honek, eta berari esker NASA-k argazki eta bideo hauek erakusten dabiz 360 gradutan, xehaztasunarekin. Mesetako lurrazalaren latztasunaren erruz, NASA oso kezkaturik egon zen, Curiosityren gurpilak erraz midu ahal zirelako lurrazal horretan. Bideo bat daukat, Web orrialde horretatik aterata, eta sarrera honetan jartzea erabaki egin dut. Espero dudana rover honek lortzea hau da: Bizitza seinaleak. Asko gustatuko litzaidake jakitea Lurra ez dela bizitza daukan planeta bakarra.
Hona hemen arinago kontatu dizuedan bideoa:

1 comentario:

  1. Oso interresgarria da, harrituta gelditu naiz bideoarekin. Bideoa asko gustatu zait eta oso dibertigarria izan da kamera mugitzea.

    ResponderEliminar