sábado, 30 de abril de 2016

D.N.I.-A EGITEN

Atzo 2016 ko 27 an D.N.I.-a egitera joan nintzen. Nire amari ahaztu zitzaion firma proba batzuk egitea eta orduan beste pertsona batzuk egiten zebilenean nik firmak egiten hasi nintzen. Ez nuen nahi nire abizena jarri oso luzea delako baina, nire amak esan zidan derrigorrezkoa zela eta orduan bat egin nuen abizenarekin, oso ondo atera zitzaidan eta orduan firma hori egin nuen. Tokatu zitzaigun gizona oso majua zen eta oso arin egin genuen. Orain oporretan  joan ahal naiz eta oso ondo pasatuko dut.

5 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  3. Ni D.N.I-a nuen baina hona bizitzera etorri nintzenez, berriro egin behar izan nuen. Oso ondo pasatu nuen neska oso alaia zelako.
    D.N.I berrian zerbait oker dago nire amaren jaiotze datan eta bueltatu behar naiz.

    ResponderEliminar