martes, 26 de abril de 2016

NIRE ASTEBURUA

Larunbatean joan ginen nire gurasoen lagun batzuk eta ni "asado" bat egitera. Ni eta nire lagunak hasi ginen prestatzen gure bi kanpin dendak jolasteko. Jan eta gero hasi zire neuri tanta txikitxo batzuk,sirimiri antzera, gelditu zen apurtxu bat , zoritxarrez  berriro hasi zen  fuerteago, orduan, ni eta nire lagunak sartu ginen kapin dendara ez bustitzeko. Hor itxaron genuen autoak etortzeko etxera joateko. Gero nire etxera joan ginen jolastera. Merienda jan eta gero batu genituen  jostailuak . Eta joan ziren , gero  ipini nintzen etxeko lanak egitera, amaitu nituenean  filma ikusi nuen nire familiarekin.

Igandean euria ari zenez Zubiartera joan ginen. Han hanbuergesa bat jatera eta barruko parkera jolastera joan ginen. Gero  joan ginen etxera  prestatzera biharko eguna.

2 comentarios: