domingo, 24 de abril de 2016

OSTIRALEKO ZIBA LEHIAKETAN TXAPELDUNA!!!!!!

Ostiralean bi ziba lehiaketa egon ziren. Irabazteko 5 truko egin behar ziren, baina ez ba zitzaizun  ateratzen ez zen inporta.Lehenengo trukoa "dormilon" deitzen da eta lurrera botatzean datza. Bigarrena "pala" lurrera bota behar da eta bi hatzamarrekin hartu. Hirugarrena, "cohete" deitzen da, hauxe zokarekin harrapatzean datza. Laugarrena "boomerang"deitzen da eta lurrera jausi baino lehen eskuan jarri behar da.Eta bostgarrena, eta azkena, "la cueva del oso" deitzen da eta hanken azpitik pasatzea eta boomerang bezala eskura hartzean datza. Nik truko guztiak egin nituen " la cueva del oso" izan ezin. Lehenengo ziba lehiaketan, irabazi nuen, lehenengoa geratu nintzen eta bigarrenean bigarrena geratu nintzen; 15 euroko bi ziba eman zizkidaten. Bat berdea eta bestea gorria.
                

6 comentarios:

  1. Zorionak Oihane. Ni ez dakit ezta botatzen ere ez. Egia da, ikusle bezala trukoak egitea erraza dela ematen duela.

    ResponderEliminar
  2. Mikelek esaten duena egia da, ikusle bezala egiten diren trukoak oso erresak dira, eta gero trukoak egiten saiatzen zarenen ez da hain erresa.

    ResponderEliminar
  3. Mikelek esaten duena egia da, ikusle bezala egiten diren trukoak oso erresak dira, eta gero trukoak egiten saiatzen zarenen ez da hain erresa.

    ResponderEliminar
  4. Zorionak!!! Nik ez nuen lortuko orrelako gauzak egiteak eta gainera ziba oso ona izango da

    ResponderEliminar
  5. Zorionak Oihane, zuretzat oso zailak izan ziren truko hoiek, edo ez?

    ResponderEliminar
  6. Zorionak Oihane, zuretzat oso zailak izan ziren truko hoiek, edo ez?

    ResponderEliminar