domingo, 29 de mayo de 2016

ASTEBURUA


OSTIRALEAN: Arratsaldean, eskolatik atera nintzenean nire lagunekin pintxo-potera joan nintzen eta 9:30ra arte egon ginen 9:30etan nire etxera joan nintzen afaltzera. 10:00 etan afaltzen bukatu nuen eta ohera telebista ikustera joan nintzen.


LARUNBATEAN: Goizean, etxerako lanak egin nituen, etxerako lanak bukatu ondoren nire aita eta amarekin buelta bat emotera joan ginen. Geroago, etxera joan ginen jatera. Jan eta gero irakurtzera joan nintzen 5:00ak eman arte, 5:00ak heldu zirenean kalera joan nintzen nire gurasoekin. Eta gero etxera joan ginen afaltzera eta ohera.

IGANDEAN: Goizean nire amamaren etxera joan ginen jatera, jan eta gero,  pelikula bat ikusi genuen. Pelikula bukatu zenean guere etxera joan ginen eta sarrera egiten hasi nintzen. Sarrera bukatu nuenean dena preparatu genuen, afaldu genuen eta ohera joan ginen

2 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Ni ere igandetan nire amama eta aititeren etxera joaten naiz

    ResponderEliminar