sábado, 28 de mayo de 2016

EL MONASTERIO DE PIEDRA

HAU NI NAIZ MOZOILO BATEKIN


Rumanian santuak ospatzen dira, eta nire santua zenez ba joan ginen Monasterio de Piedra ikustera  inoiz ez gara joan ikustera, nire aita bai joan da aldi batean eta gustatu zitzaionez ba joan ginen familia osoa. Monasterio de Piedra Zaragozan dago eta Galdakaotik Zaragozara 3 ordutan egiten da.

HAU PARKEKO MAPA DA.

Lehenengo parke naturala ikustera joan ginen eta zeuden kaskada pila bat, eta oso handiak ziren. Leku horrek urte pila bat dauka eta ikustea oso polita da, laberinto bat bezala, hainbat lekutik joan ahal zara eta ahal zara galdu. Zaragozan leku hori oso famatua da, geroago gia batekin joan ginen ikustera palazio bat bezalako gauza bat oso interresgarria eta kontatu zigun istorioa.                              

1 comentario:

  1. Nire amak esan dit joan zela eta asko gustatu zitzaiola eta nirekin joan nahi duela berriro.

    ResponderEliminar