martes, 21 de junio de 2016

BAZKARIA FAMILIARRA

Domekan bazkari familiarra izan nuen. Lehenengoak izan ginen heltzen eta aspertu egiten ginen, Sondikan gelditu ginen kanposantura joateko. Han skate pista bat dago eta mutil bat zegoen han skaterekin, nire ustez oso ondo egiten zuen. Geroago nire hiru lehengusin handiak etorri ziren haietatik bat, Ane zen Alemaniatik etorri zela bakarrik bazkarirako. Geroago Maialen eta nire izeko eta gero beste lau izeko-osaba. Guztiak geudenean lore batzuk ipini genituen kanposantuan eta kotxean sartu ginen Zamudiora joateko. Lehenengo raba batzuk hartu genituen eta Maialenek, Andreak eta hirurok patata pakete bat eskatu genuen. Ondoren, jango genuen jatetxera joan ginen eta Errota zuen izena. Jateko guri zera ipini ziguten; entrecot, patatak eta kroketak, nik kroketak aitari eman nizkion baina beste guztia jan egin nuen. Postrea eman ziguten izozki bat zela jan eta kanpora irten ginen jolastera. Zubi antzeko bat zegoen eta gu zubiaren behetik joan ginen kobazulo txiki batera heldu arte, han armiarma asko zeuden eta joan egin ginen. Erreka txiki bat ikusi genuen eta Maialenek ideia izan zuen, kamareroarengana joan eta esan zion ia ahal ba zion eman bi poltsa plastikozkoak, eman eta Maialenek eta biok hanketan jarri eta errekara sartu ginen, oso ondo pasatu genuen baina Maialen jauzi egin zen. Atera eta etxera joan ginen.  

No hay comentarios:

Publicar un comentario