sábado, 30 de julio de 2016

NI ETA LIBURUAK



Herenegun nire osabak ( GUSTAVO ) oparitu zizkidan bi liburu gaztelaniaz, Colombian ez dagonez zuskeraz.... Jakin nuuenean liburuak zirela, ez neukan gogorik ez zabaltzeko. Orduan, nire amak derrigorrez irakurri behar nituela biak esan zidan. Hasi nintzen irakurtzen "Sangre de Campeón".                                            

Hasten da mutil batekin, Felipe izenekoa,  bere anaiarekin (Riky )  daude pistina batetan. Feliperen anaia, beti bezala,  botako zen  hamar metroko tranpolinetik, soldadu eran eta bere gurasoak, beti bezala,  txalotuko dute Riky eta esango diote Feliperi :

- Zergatik ez  zara zure  anaia bezalakoa?

Baina oraingoan ez,  Felipe botako da. Felipe eta Riky  joan ziren korrika eskaileretara,   berak lehenengoz  eskailerak igo zituen,  oso seguru zegoen  baina tranpolin goian egon zenean ezin zen mugitu eta  Riky heltzen ari zen. Riky heldu zenean ikusi zuenez ez zela mugitzen hasi zen zirakatzen eta esan zion :

- Utzi lekua, ni boako naiz
 Orduan Felipe haserre, hartu zion besotik eta ipini zion buruz bera, jauzteko era bezala, gero Rikyk lortu zuen askatzea baina zegituan bultzatu zion,   orduan Felipek egin zuen berdina, baina Riky tranpolinetik jauzi zen eta...

No hay comentarios:

Publicar un comentario