jueves, 11 de agosto de 2016

ESKAIOLAREKIN

Atxo futbolera jolasten nengoen eta bapatean mutil batek, Ismael izenekoa, nahigabe bultzatu zidan eta lurrera jauzi nintzen. Negarrez hasi nintzen, nirekin zeuden guztiak altzatzen lagundu zidaten, eta Ismaelek parkatu esan zidan 20 aldiz baino gehiago. Gerohago izotzaren bila joan ziren mutilak eta neskak nirekin geratu ziren laguntzen hatzamarrak mugitzen. 10 minutu ondoren etxera joan nintzen eta nire gurazoak erregela bat ipini zidaten nire eskuaren azpian eta nire eskuaren gainean gero benda bat ipini zidaten, urgenciasera joateko.

Han ordu bat baino gehiago itzaron behar genuen eta gero radiografia bat egin zidaten eta han ikusten zen nire eskuaren hezurra apurtuta dagoela eta eskaiola bat ipini behar zidatela.

FRAKTURA BAT DAUKAT ESKUAN ETA GAUZAK  BESTE ESKUAREKIN EGIN BEHAR DITUT ADIBIDEZ : JAN, IDATZI, MARGOTU...

1 comentario: