viernes, 2 de septiembre de 2016

AGUR LAGUNAK

Hola a todos soy Marc y os tengo que decir algo...  Me vuelvo a vivir a Valencia y . Me habéis hecho pasar el mejor año de mi vida y Miren muchas gracias por haberme enseñado tanto,  muchísimas gracias por tu paciencia y tu cariño. Jamás os voy a olvidar,  gracias amigos . Espero tener contacto con vosotros . Os voy a contar una cosa, me he reagrupado con mis  antiguos amigos y les he hablado de vosotros. Ahora tengo un gatito. Un beso para todos ;).

27 comentarios:

  1. Marc, pena handia eman dit albiste honetaz enteratu naizenean. Mutil atsagina zara eta euskara ikasten ahalegin handia egin zenuen. Oroitzapen onak eraman dituzu hemendik eta guk ere oso onak ditugu zureak.
    Aurten ere Blogarekin jarraituko dugu eta gelako guztien jarraipena egin ahal izango duzu, zuk ere idatzi eta horrela kontaktoan jarraituko dugu. Muxu handi bat eta laister arte!

    ResponderEliminar
  2. Marc, oso ondo pasatu dugu zurekin, horregatik sarrera hau irakurri ondoren pena handiarekin geratu naiz. Gelako taldeetan nirekin egon zinenean, euskera gutxi zenekien. Asko lagundu genizun, eta azkenean zuk euskera ulertzea lortu dugu.
    Ez zaitugu ahaztuko eta espero dugu zuk guri ere ez. Lagun on bat joaten zaigu. AGUR MARC!!!

    ResponderEliminar
  3. Marc, oso ondo egon gara zurekin. Horregatik joan egin zarela jakin nuenean penarekin geratu naiz. Galdakaora iritzi zinenean ez zenekien euskerarik baina kurtsoan zehar euskera asko ikasi duzu. Eta baita lagun berri pila bat egin dituzu. Kurtsoaren hasieran zu eta Asier etorri zineten eta bukaeraren biek joan zarete, ez dizuegu ahaztuko. AGUR MARC!

    ResponderEliminar
  4. Marc oso ondo pasatu dugu zurekin eta sarrera hau irakurtzean pena handiarekin geratu naiz. Urte hasieran ez zenekien euskara apur bat ere ez baina urtean zehar lan egin eta gero euskara ikastea lortu zenuen eta orain zuk Valentziako lagunei erakutsi ahal diezu. Hemendik lagun pila bat eraman dituzu eta guk ere lagun bat gehiago egin dugu. Ez zaitugu ahaztuko. AGUR MARC!!

    ResponderEliminar
  5. Marc, oso ondo pasatu dut zurekin eta zure txisteekin. Euskera asko ikasi duzula ikusi dut, eta orain euskera asko ulertzen duzula ere. Pena bat da zu joatea baina oso ondo pasa Valentzian zure katuarekin eta zure lagunekin.
    Espero dugu bueltatzea Marc!!!!

    ResponderEliminar
  6. Berri honek pena handia eman dit, Marc. Barre asko bota ditugu batera. Zuri esker bostgarren mailan oso ondo pasatu dut. Espero dut oso ondo pasatzea zuk ere Valentzian. Besarkada handi bat.

    ResponderEliminar
  7. Marc oso, ondo pasatu dut zurekin pena handia eman dit sarrera irakurri dudanean, urtean zehar gausa asko ikasi dituzu. Lagun pila bat eramaten dituzu emendik.AGUR MARC

    ResponderEliminar
  8. Marc, nire laguna egin zinen eta joan egingo zinela jakin nuenean oso triste jarri nintzen. Gainera euskara ikasi zenuen. Oso atzegina zinen. Besarkada bat.

    ResponderEliminar
  9. Marc, oso lagun ona izan zara eta ondo pasatu dut zurekin. Asko haserretu gara gure hartean baina lagun hona izan zara, espero dut Valentzian ondo pasatzea eta zure katua ondo zaintzea. Agur Marc ez zaitugu inoiz aztuko!!!

    ResponderEliminar
  10. Marc, oso lagun ona izan zara eta ondo pasatu dut zurekin. Asko haserretu gara gure hartean baina lagun hona izan zara, espero dut Valentzian ondo pasatzea eta zure katua ondo zaintzea. Agur Marc ez zaitugu inoiz aztuko!!!

    ResponderEliminar
  11. Marc, nire laguna egin zinen eta joan egingo zinela jakin nuenean oso triste jarri nintzen. Gainera euskara ikasi zenuen. Oso atzegina zinen. Besarkada bat.

    ResponderEliminar
  12. Marc oso ondo pasatu dugu zurekin, hasieran ez zekizun euskera baina azkenean ikasi duzu. Sarrera hau irakurtzean, pena handiarekin geratu naiz. Baina hemendik lagun asko eraman dituzu eta oso onak. Ez zaitugu ahaztuko. AGUUR!!!

    ResponderEliminar
  13. Marc oso ondo egon naiz zurekin eta pena hadia ematen dit suk joatea eta oso lagu ona isan sara niretzat espero dot inoiz galdakaor iristea inoiz inoiz ez dizut astuko AGUR MARC !!!!!!

    ResponderEliminar
  14. Kaixo Marc. Esan nahi nizun zurekin egon garen denbora guzti honetan oso ondo pasatu dugula zurekin, bere momentu onekin eta txarrekin noski. Lagun ona zara eta pertsona bat triste zegoenean beti ateratzen zenuen beste pertsonaren aurpegian irribarreren bat. Jende berria ezagutzea beti ondo dago eta zuk ere lagun handiak egin zenituen. Espero dut ondo egotea Valentzian. Euskera asko ikasi duzu eta hori euskara hizkuntza zailenetakoa dela. LASTER ARTE!

    ResponderEliminar
  15. Oso ondo pasatu dut zurekin, pasatu ondo valencian eta ikasi asko eta ez astu zure katuari ura eta janaria ematea agur Marc.

    ResponderEliminar
  16. Marc, zure sarrera irakurrtzerakoan pena handia heman dit ez zarela bueltatuko. Espero dut zure valentziako lagunekin ondo pasatzea. Bezarkada bat. Ez zaitugu ahaztuko. AGUR MARKC!

    ResponderEliminar
  17. Marc, sarrera hau iraukurtzean pana handi bat eman dit.
    Oso ondo egon gara zurekin eta ondo egotea zure lagunekin espero dut
    Ondo pasa marc!

    ResponderEliminar
  18. Kaixo Marc, guk ere oso ondo pasatu dugu zurekin. Espero dut gustura egon izatea gurekin. Eta Valentzian ondo pasatzea. Guk ere faltan eukiko dizugu!! AGUR MARC!!!

    ResponderEliminar
  19. Kaixo Marc, guk ere oso ondo pasatu dugu zurekin. Espero dut gustura egon izatea gurekin. Eta Valentzian ondo pasatzea. Guk ere faltan eukiko dizugu!! AGUR MARC!!!

    ResponderEliminar
  20. Marc, oso lagun ona izan zara. Gainera goizero zu beti zeuden goizetan nirekin jolasteko. Orain faltan botako dizut. Beti ogoratuko dizut. Gorantziak Ugaitz.

    ResponderEliminar
  21. Marc, ni ere oso triste nago oso lagun ona zinen. Sarrera hau irrakurri eta oso triste ipini naiz Aimar. Marc oso ondo pasatu nuen zurekin pasden urtean oso lagun on izan zinen niretzat eta Iker Gonzaleyzat,espero dut zurekin berriro aurkitzea Jon.

    ResponderEliminar
  22. Marc, ni ere oso triste nago oso lagun ona zinen. Sarrera hau irrakurri eta oso triste ipini naiz Aimar. Marc oso ondo pasatu nuen zurekin pasden urtean oso lagun on izan zinen niretzat eta Iker Gonzaleyzat,espero dut zurekin berriro aurkitzea Jon.

    ResponderEliminar
  23. Marc,tengo mucha pena que te hayas ido. Ojalá que algun dia nos vemos a menos que seamos grandes. Te echo de menos y que tengas buena suerte. Besitos, Dani.

    ResponderEliminar
  24. Pena handia eman dit joan zarela berriro Valenciara, beti egongo zara gure bihotzetan, gogoratuko zaitut asko, espero dut ondo pasatzea, ni bezala zurekin urte honetan.

    ResponderEliminar
  25. Kaixo Mark gaur entzun dut garela 24 eta gogoratu naiz zutaz, Espero dut etortzea, oso triste nago. Agur eta ondo pasa Valentziako lagunekin.

    ResponderEliminar
  26. Marc, se pena joatean zarela, espero dut berriro ikustea.

    ResponderEliminar
  27. Eskerrik asko gurekin urte bat egoteagatik. Denok oso ondo pasatu dugu zurekin eta espero dut gustura joatea hemendik. Asko saiatu zara euskeraz hitzegiten eta azkenean lortu duzu. Patioetan bai klasean euskeraz hitz egiten zenuen. Agur eta ondo pasa!!

    ResponderEliminar