jueves, 8 de septiembre de 2016

NIRE AITAREN LAGUNEKIN


ZELAKO EGUNA! 


Resultado de imagen de loberas de orduñaResultado de imagen de loberas de orduñaAtzo 2016/8/4 nire aiten lagunekin joan nintzen, Nerbioiko jauzira. Nire aitaren lagunek alaba bat zeukaten Marina izenekoa. Han otsoak hiltzeko leku bat ikusi genuen, otsoak hiltzeko lurrean zulo bat egiten zuten eta otsoa izutuz zulora botatzen zuten. Behin zuloan zegoela otsoa harrikadaz hiltzen zuten edo suzko armez. Otsoa hiltzen zutenean disekatu egiten zuten eta ondoren subastan saldu. Erosten zuenak beste herri batzuetara joaten zen eta bertan janaria, ura, dirua eta lo egiteko lekua ematen zioten pertsona horreri otsoa hilda egoteagatik. Otsoarekin ateratzen zutena bi edo hiru hilabete zeukaten, janaria, ura, dirua... lortzen. Hori ikusi ostean, Nerbioiko jauzira joan ginen, jatera. Bokatak, patatak, gailetak... jan genituen. Horren ondoren Berberanako interpretazio zentrora joan ginen, hor gizon batek, leku horretako fauna eta florari buruzko gauzak azaldu zigun. Bisitaren bukaeran nire iritzia idatzi nuen liburuzka batean. Oroigarri moduan postal bat hartu nuen bertan otso bat agertzen zen bere kumeekin. Gero miradorera igo ginen. Beratik baso osoa ikusten zen, zekulako ikuspegia zegoen. Ondoren Nerbioiko jaiotzera joan ginen hortik hurbil antzira batera joan ginen, antzira igelez eta zapaburuz beteta zegoen. Nik eta Marinak harrapatzen saiatu ginen baina bizkorregiak ziren eta ez genituen bat erez harrapatu. Ni azpertuta nengoen, ziur nengoelako etxean askoz hobeto egongo nintzela. Gero meriendatu egin genuen patatak, KAS-ak eta bokatak. Nik eta Marinak izozki bat nahi genuenez eta gure aitak zerbait edan, herrira jaitzi ginen. Jaitzi ginenean hurbilen zegoen tabernan sartu ginen nik eta Marnak izozki bat hartu genuen eta mobilarekin jolasten hasi ginen. Ordu erdi egon ginen han eta nik dagoeneko azpertuta nengoen. Azkenean etxera joan nintzen eta bertan konpensatzeko pizza afaldu nuen.

No hay comentarios:

Publicar un comentario