jueves, 8 de septiembre de 2016

NIRE OPORRAK


Nire oporretan 4 lekutan egon naiz: Galdakaon, Soncillon, Extremaduran eta La Mangan.

Galdakaon egon gara bi aste aita lanera joan behar zelako baina ere egon naiz nire lehengusuekin.

Soncillon lagun asko daukat eta beraiekin jolastera ateratzen naiz egun guztietan. Ere aste bat futbola egon da eta apuntatu naiz, ere pistinetara joan naiz eta oso ondo pasatu ditut oporrak Soncillon.

Extremaduran beste lehengusina egon da eta biok oso ondo pasatu dugu. Baina ere joan gara amak lehengusin bat oso gaixorik dagoelako baina azkenean nik ez diot ikusi.

La Mangan oso ondo pasatu dut lagun gutxi baina urte honetan lagun gehiago egin ditut
eta hondartzetan ere oso ondo pasatu dut bi egunetan Mini Golfera joan naiz "Cars"etara joan naiz.



                                   ZELAKO OPORRAK

No hay comentarios:

Publicar un comentario