jueves, 8 de septiembre de 2016

NIRE OPORRAK

2016 ko uztailaren 25etik 2016ko uztailaren 29ra arte Disneyland Parisera joan ginen. Bi parkeetara joan ginen. Disneyland-en atraksio pila bat zueden. Nik ia guztietan montatu nintzen. Kola handiak zeudenean guk fass pass izeneko txartelatxo bat geneukagun eta kolak saltatzen genituen. Oso ondo zebilen txartelatxoa. Guk goizeetan besteak baino ordu bat lehenago sartu ahal ginen fass pass txartela geneukagulako. janaria ez zegoen oso gozo baina restaurante batean buffet  zeukan eta buffeta oso gosoa zegoen baina ez zena buffet ia guztiak ez zegoen osos ona.Oso ondo pasatu genuen Disneyland parisen.
Disneyland eta gero beste bost egun abustuak 1 etik 5 era arte Chinchoneko hotelera joan ginen,  hara joan ginen igerileku  handia zegoelako. Piszina handia zeukala genekien beste urte batean egon ginelako eta niri asko gustatu zitzaidalako, hara bueltatu ginen 5 egun piszinan egoteko. Hango janaria super gozoa zegoen, han egindakoa zelako. Han lau lagun egin nituen baina 3 txikiak ziren eta bestea 8 urte zituen. Zortzi urtekoa Marina deitzen zen eta beste guztiak : Alberto, Paula eta Celia. Hango hotelekoak gure lagunak ziren eta nire amak valenciano bat nahi zuen eta han egin zioten. Valencianoa da bainilazko izozkia laranjazko zumoareekin. Nik ere probatu nuen eta oso gozo dago. Hurrengo urtean berriro bueltatuko gara Chinchonera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario