domingo, 4 de septiembre de 2016

NIRE URTEBETETZEA


Orain aste batzuk, abuztuaren 1ean nire urtebetetzea izan zen eta zer egin nuen azalduko dizuet. Goizean oso azkar esnatu nintzen eta nire amari esnatu nion opariak zabaltzeko. Gero salara joan nintzen eta opari bi zabaldu nituen eta barruan selfi  palu bat eta brixie bat oparitu zidaten. Gero okindegira, gosaltzeko zerbait erostera joateko esan zidaten eta arropa ipiniko nintzenean beste opari bat zegoen ezkutatuta, zabaldu nuen eta tablet berri bat zen. Pixtu egin nuen eta futboleko jolas betekin jolasten egon nintzen, gero okindegira joan eta donuts batzuk  erosi nituen eta gosaldu ere. Gosaldu eta gero igerilekura joan nintzen eta han palan jolasten ibili nintzen. Palan jolastu eta gero nire lagun batzuk opari batzuk egin zizkidaten eta gero etxera bueltatu nintzen. Etxean urtebetetzea ospatzeko eraman behar nituen gauzak hartu eta igerilekura bueltatu ginen. Igerilekuan denbora pasatu zen eta askaria jateko ordua zenean nire lagun guztiei deitu eta askaldu genuen. Askaldu eta gero beste bi opari oparitu zizkidaten gero, etxera itzuli nintzenean brixiea egiten egon nintzen baina niri asko gustatzen zaidan serie bat zegoenez egiteari utzi nion.                                                                                                                                               
OSO ONDO PASATU NUENJJJ

1 comentario:

  1. ZORIONAK UGAITZ. ZElako zoria duzu zure urtebetetzea udan izateagatik. Nirea izateko berriz, asko itzaron behar dut. Opari asko jaso dituzula konturatu naiz, ea niri ere horrelako opariak ematen badidate!!!

    ResponderEliminar