jueves, 8 de septiembre de 2016

OPORRAK BURGOSEN

Oso ondo  pasatu ditut oporrak nire lagunekin. Ez gara egon geldi opor guztietan. jolasten eta bizikletan ibiltzen.
Opor guztiak egon gara bizikletan. joan gara bizikletaz beste herri batzuetara. Ere jolastu dugu baloi erretzailera saskibaloira nire etxean eta futbol partida bat. Baina gehien gustuko zaidan gauza, mendira joatea izan da, joan naiz nire amamarekin bakarrik eta nire lagunekin eta amamarekin. Mendian usaintzen du asko behiara eta ostean behi bat ikusi gendun eta bere ondoan kaka asko lurrean eta lagun bat deitzen zela Aitor zapaldu zuen bat, nire lagunak eta ni barrezka egon ginen eta Aitor joan zen belarrera kentzera kaka.
Gero bajatu ginen menditik eta hartu gendun bizikleta eta herritik ibiltzen ari ginen, nik hartu nuen pipa pakete bat eta hasi ginen jaten. Gero ziren 9:00ak eta joan nintzen afaltzera. gauan irten ginen kalera eta hasi ginen hitzegiten eta gero jolastu gendun eskonditera eta ostean esan nuen "bihar jaiak dira". Jaiak ziren eta ipiñi zuten intxable batzuk eta ni eta lagun batzuk burrukatzera jolasten hasi ginen, ondoren, nire lehengusua etorri zen eguna pasatzera eta hasi ginen jolasten. Gauean berbenan bat egon zen eta banda deitzen zen orquesta Remix ondo jotzen zuten eta geratu nintzen lauretara eta nengoen super agotatuta eta joan nintzen etxera. Hurrengo egunean, Leirek, lagun bat, esan zuen egiteko pelikula bat eta deitu zion (CSI Rio) ondo geratu zen pelikula
ETA HORRELA PASATU DITUT OPORRAK!!!!!!




No hay comentarios:

Publicar un comentario